معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از اعلام نتایج آزمون کیفیت بخشی در نیمه خرداد خبر داد.

 نتایج آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی؛ نیمه خرداد اعلام می ‌شود

صادق ستاری‌فرد با بیان اینکه نتایج آزمون کیفیت بخشی نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود گفت: ۴۰۰ هزار نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند؛ ۱۹ هزار نفر در نهایت پذیرفته می‌شوند اما سه برابر ظرفیت برای ارزیابی و مصاحبه معرفی می‌شوند.  زمانی که دستورالعمل ارزیابی آماده شود، به استانها ابلاغ می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اعلام کرد که تا آخر تیر مراحل ارزیابی و مصاحبه به طول می‌انجامد.

ثبت‌نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش‌وپرورش در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و بنا بر مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام ۱۹ هزار و ۱۷۹ نفر مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت و مشاور تخصصی، ۱۷ بهمن امسال آغاز و مقرر شده بود ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود اما با تغییر زمان آزمون، برگزاری آن به روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ موکول شد.

وزیر آموزش‌وپرورش پیشتر اعلام کرده بود طی این آزمون حدود ۱۹ هزار و ۲۰۰ مربی پرورشی، ورزشی، مراقب سلامت و مشاور جذب خواهند شد که از اول مهر امسال وارد آموزش و پرورش می‌شوند، طبق قانون این افراد باید امتیازاتی بدست بیاورند تا مشمول رتبه‌بندی شوند اما تلاش می‌کنیم از همان ابتدا این افراد مشمول رتبه‌بندی شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.