منابع رسانه‌ای صهیونیستی امروز (دوشنبه) از تبادل آتش میان نیروهای ارتش مصر و ارتش رژیم اشغالگر در مرز «رفح» خبر دادند.

تبادل آتش میان ارتش‌های مصر و رژیم صهیونیستی در مرز رفح

به گزارش قدس آنلاین، شبکه المیادین در این باره به نقل از شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی گزارش داد: یک حادثه استثنایی میان ارتش های مصر و اسرائیل در مرز گذرگاه رفح رخ داد.

برپایه گزارش رسانه‌های صهیونیستی، سربازان ارتش مصر به سمت نیروهای رژیم صهیونیستی در منطقه گذرگاه رفح تیراندازی کردند و در مقابل نظامیان رژیم اشغالگر نیز به نشانه هشدار به سمت آنها آتش کشودند.

رسانه‌های این رژیم متعاقبا درباره جزئیات این اتفاق گزارش دادند: نیروهای امنیتی مصر بر روی یک کامیون اسرائیلی آتش کشودند و سربازان اسرائیلی با اسلحه پاسخ دادند.

این رسانه‌ها از زخمی شدن چند نفر در این تنش خبر دادند. با وجود اعلام این خبر، ارتش رژیم اسرائیل دستور داده است تا رسانه‌های صهیونیستی از پرداختن به آن خودداری کنند.

از طرفی شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی نیز در این باره گزارش داد: این حادثه بیانگر اوج تنش میان مصر و اسرائیل است و می تواند تبعات سیاسی بسیار مهمی را به همراه داشته باشد.

همزمان با حملات رژیم صهیونیستی به رفح در جنوب نوار غزه، نگرانی‌های مصر نسبت به شکل‌گیری یک موج کوچ اجباری به داخل خاک این کشور تشدید شده است.

مصر بارها به رژیم صهیونیستی نسبت به پیامدها و خطرات حمله زمینی به رفح هشدار داده است.

گفتنی است؛ رژیم اشغالگر پس از آنکه سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت گذرگاه مرزی رفح را اشغال و جریان ورود کمک‌ها به نوار غزه را متوقف کرد، قصد دارد به جنگ نسل‌کشی، قحطی و محاصره فلسطینی‌ها در غزه ادامه دهد.

ارتش رژیم صهیونیستی با اشغال گذرگاه رفح، گذرگاه زمینی اصلی در نوار غزه که کمک‌ها از طریق آن وارد این باریکه ‌می‌شد را بست؛ اقدامی که خطر تشدید فاجعه انسانی را به ویژه به دلیل کمبود مواد غذایی و سوخت به همراه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.