تحولات منطقه

معاون اول رئیس‌جمهور به همراه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مجروحان حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی در تهران عیادت کرد.

عیادت معاون اول رئیس جمهور و وزیر بهداشت از مجروحان حملات رژیم صهیونیستی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون اول رئیس‌جمهور به همراه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در دو مرکز درمانی شهر تهران، از مجروحان حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به کشورمان، عیادت کرده و از نزدیک در جریان روند درمان و وضعیت جسمی و روانی آسیب‌دیدگان قرار گرفتند.

محمدرضا ظفرقندی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن بررسی روند درمان مجروحان، اعلام کرد: تیم سلامت از ساعات اولیه حادثه در آماده‌باش کامل بوده و همه امکانات لازم برای درمان مجروحان بسیج شده است.

به گفته وی، حال عمومی مجروحان خوب بوده و تمامی اقدامات درمانی درحال پیگیری و انجام است.

منبع: مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha