تحولات منطقه

حسن مصطفوی از آغاز تصویربرداری سریال «کندو» با بازی محسن تنابنده و سحر دولتشاهی در روزهای آینده خبر داد.

سریال «کندو» با محسن تنابنده و سحر دولتشاهی به‌زودی کلید می‌خورد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسن مصطفوی ـ تهیه‌کننده سریال «کندو» ـ درباره مراحل ساخت این سریال به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی توضیح داد: این روزها در مرحله پیش‌تولید و مشغول ساخت یک شهرک در اطراف تهران هستیم.

به گفته‌ی وی «کندو» در مرحله پیش‌تولید است و به‌زودی با بازی محسن تنابنده و سحر دولتشاهی کلید می‌خورد.

داستان سریال نمایش خانگی «کندو» با نام قبلی «زنده به گور» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی، نویسندگی سینا شفیعی و پویا سعیدی در دهه ۵۰ روایت می‌شود.

محسن تنابنده علاوه بر بازی در سریال، سرپرست نویسندگان مجموعه هم خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha