تحولات منطقه

محمد کاظم غریب آبادی معاون حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه به منظور شرکت در نشست های عالیرتبه شورای امنیت سازمان ملل درباره چند جانبه گرایی و فلسطین وارد نیویورک شد.

غریب آبادی به منظور شرکت در نشست‌های عالیرتبه شورای امنیت وارد نیویورک شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد کاظم غریب آبادی معاون حقوقی و بین الملل وزارت خارجه قرار است در دو نشست عالیرتبه شورای امنیت سازمان ملل درباره چند جانبه گرایی و فلسطین شرکت کند.

معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران همچنین با مقامات عالیرتبه سازمان ملل از جمله رئیس شورای امنیت دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

غریب آبادی همچنین طی مدت حضور در نیویورک رایزنی هایی درباره مسایل منطقه ای و بین المللی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha