تحولات منطقه

در نشست ۳ جانبه وزیر نیرو، مدیرعامل شرکت توانیر و یک عضو مجلس شورای اسلامی، افزایش واردات برق از کشور ترکمنستان بررسی و در دستور کار شرکت توانیر قرار گرفت.

افزایش واردات برق از ترکمنستان در دستور کار قرار گرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس آنلاین در نشستی با حضور عباس علی آبادی وزیر نیرو، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر و جمشید قائم مقام نماینده شهرستانهای رامیان و آزاد شهر استان گلستان و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی که در محل این کمیسیون برگزار شد، مقرر شد موضوع افزایش واردات برق از کشور ترکمنستان از سوی معاونت انتقال و تجارت خارجی توانیر بررسی و نسبت به افزایش واردات برق از این کشور اقدام شود.

وزیر نیرو همچنین طی نشست های جداگانه و با حضور مدیرعامل شرکت توانیر با رستگار یوسفی نماینده شهرستانهای پاوه و جوانرود استان کرمانشاه و عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس و حسنعلی محمدی نماینده شهرستان فسا استان فارس در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha