تحولات منطقه

۲ شهریور ۱۴۰۴ - ۱۸:۲۱
کد مطلب: ۱۰۹۰۹۷۰

وزیر نفت با اشاره به وضعیت تامین انرژی در فصل زمستان، گفت: ذخایر سوخت مایع به‌گونه‌ای مدیریت شده که در صورت افزایش مصرف گاز خانگی و تجاری، سوخت نیروگاه‌ها قابل تنظیم است و مردم نباید نگران باشند.

وزیر نفت: مردم در زمستان بابت گاز نگران نباشند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت، با اشاره به تمهیدات انجام شده برای تامین انرژی در زمستان گفت: تلاش کرده‌ایم ذخایر سوخت مایع را به‌گونه‌ای آماده کنیم که در مواقع افزایش مصرف گاز خانگی و تجاری، بتوانیم سوخت نیروگاه‌ها را با سوخت مایع تنظیم کنیم.

وی افزود: هدف ما این است که مردم عزیز هیچ نگرانی بابت تأمین گاز در فصل سرد نداشته باشند و مطمئن باشند که مدیریت منابع انرژی به‌صورت کامل انجام شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha