تحولات منطقه

۲۸ مهر ۱۴۰۴ - ۱۷:۰۹
کد مطلب: ۱۱۰۴۲۵۵

رئیس فدراسیون تنیس از توقف موقت روند واگذاری مرکز ملی تنیس ایران خبر داد.

عزیزی: روند واگذاری مرکز ملی تنیس ایران متوقف شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داود عزیزی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته و حمایت‌های وزیر ورزش و نشست تخصصی واگذاری، گفت: امروز دوشنبه در نشستی که با حضور وزیر ورزش، وزیر اقتصاد، وزیر دادگستری، اعضای هیات‌ عالی واگذاری، مناف‌هاشمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و محمدعلی ثابت قدم مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی برگزار شد، دستور توقف موقت این مرکز مورد موافقت قرار گرفت تا بررسی‌های بیشتر در خصوص شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: در این مدت حمایت‌ها و تدابیر وزیر ورزش و تلاش‌های صورت گرفته باعث شد این روند که به ضرر ورزش کشور بود متوقف شود و تلاش خواهیم کرد تا مرکز ملی تنیس ایران برای جامعه ورزش و تنیس ایران حفظ شود.

عزیزی تاکید کرد: جا دارد از احمد دنیامالی به عنوان مقام عالی وزارت ورزش و جوانان تشکر کنم چراکه با حمایت‌های ویژه‌ای که از ورزش تنیس داشت این مهم از دستور کار خارج شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha