تحولات منطقه

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، در پیامی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، ضمن گرامی‌داشت این هفته، بر ضرورت شتاب‌بخشیدن به اقدامات پدافند غیرعامل و فرهنگ‌سازی در این حوزه تأکید کرد.

پدافند غیرعامل، زمینه‌ساز کاهش آسیب‌پذیری و افزایش تاب‌آوری است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مصطفی فیضی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در این پیام آورده است: «با عنایت به سیاست‌های راهبردی ابلاغی و فرامین مقام معظم رهبری، پدافند غیرعامل و ضرورت فرهنگ‌سازی در این خصوص یکی از ارکان مهم بازدارندگی می‌باشد که نقش تعیین‌کننده و خطیری در کاهش آسیب‌پذیری و افزایش آمادگی در برابر حوادث طبیعی و غیرطبیعی ایفا می‌کند. با عنایت به تأکیدات معظم‌له و سیاست‌های کلان ابلاغی آستان قدس رضوی، می‌بایست حاکمیت امنیت و پایداری تداوم فعالیت‌های پدافند غیرعامل در جغرافیای این آستان مقدس خلاصه نباشد، لذا می‌بایست با بهره‌گیری از دانش روز، فناوری‌های نوین و همکاری‌های اثربخش با نهادهای مسئول تقویت گردد».

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در ادامه، ضمن تبریک هفته پدافند غیرعامل، از تلاش‌های صادقانه‌ همه‌ مدیران، کارشناسان و فعالان این حوزه که با برنامه‌ریزی دقیق، آموزش مؤثر و ارتقای آمادگی و انسجام، نقش بسزایی در تحقق اهداف این حوزه ایفا می‌کنند صمیمانه تشکر و تقدیر نموده و توفیق روزافزون همه‌ خدمتگزاران بارگاه ملکوتی حضرت امام علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) را از خداوند متعال مسئلت نمود.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha