تحولات منطقه

وزیر امور خارجه اردن در گفت‌وگوی تلفنی با همتای ایرانی خود اعلام کرد اردن میدان جنگ هیچ یک از طرفین در هیچ درگیری منطقه‌ای یا نقطه آغاز برای هیچ اقدام نظامی علیه ایران نخواهد بود.

اردن: میدان جنگ در هیچ درگیری منطقه‌ای نخواهیم بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزارت امور خارجه اردن امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد الصفدی با وزیر امور خارجه ایران درباره مسائل منطقه‌ای و تحولات مربوط به پرونده هسته‌ای ایران رایزنی کرد.

در بیانیه وزارت امور خارجه اردن آمده است: الصفدی در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه ایران بر لزوم اتخاذ دیپلماسی برای حل موضوع هسته‌ای ایران و حمایت از تلاش‌ها برای کاهش تنش‌ها و آرام کردن تنش‌ها در منطقه تأکید کرد.

طبق این بیانیه، وزیر خارجه اردن در این گفت‌وگوی تلفنی تأکید کرد اردن میدان جنگ هیچ یک از طرفین در هیچ درگیری منطقه‌ای یا نقطه آغاز برای هیچ اقدام نظامی علیه ایران نخواهد بود و به هیچ طرفی اجازه نقض حریم هوایی خود را نخواهد داد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha