تحولات منطقه

استاندار تهران از مردم خواست از مراجعه غیرضروری به جایگاه های سوخت خودداری کنند.

مردم از مراجعه غیرضروری به جایگاه های سوخت خودداری کنند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استاندار تهران با بیان این که مشکلی در زمینه تامین سوخت وجود ندارد، گفت: اخلال در زمینه سوخت رسانی در استان تهران طی چند روز رفع می شود.

محمدصادق معتمدیان افزود: حملات دشمن مشکلاتی در زمینه سوخت رسانی ایجاد کرده اما تلاش داریم، اخلال در این روند رفع شود.

وی افزود: چند روز زمان می برد، اما ما مشکلی در خصوص تامین سوخت نخواهیم داشت.

استاندار تهران تاکید کرد: مردم از مراجعه غیرضروری به جایگاه های سوخت خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha