استاندار تهران با بیان این که مشکلی در زمینه تامین سوخت وجود ندارد، گفت: اخلال در زمینه سوخت رسانی در استان تهران طی چند روز رفع می شود.
محمدصادق معتمدیان افزود: حملات دشمن مشکلاتی در زمینه سوخت رسانی ایجاد کرده اما تلاش داریم، اخلال در این روند رفع شود.
وی افزود: چند روز زمان می برد، اما ما مشکلی در خصوص تامین سوخت نخواهیم داشت.
استاندار تهران تاکید کرد: مردم از مراجعه غیرضروری به جایگاه های سوخت خودداری کنند.




نظر شما