سید حسن حسینی افزود: توزیع آرد مازاد برای نانوایی های شهری در مشهد ماهانه ۱۵ کیسه و برای نانوایی های روستایی ۱۰ کیسه بوده است.
وی بیان کرد: نظارت جدی بر فعالیت نانوایی های سطح شهرستان اعمال می شود و در این راستا با شماری از واحدهای صنفی متخلف برخورد شده است.
فرماندار مشهد خاطر نشان کرد: شهروندان هرگونه تخلف در فعالیت نانوایی های شهرستان را از طریق تلفن و سامانه ۱۲۴ گزارش کنند تا بلافاصله با واحدهای صنفی متخلف برخورد شود.
حسینی ادامه داد: عرضه اقلام اساسی در سطح شهرستان مشهد به شکل معمول در حال انجام است و هیچ کمبودی در تامین و یا توزیع این اقلام در مشهد وجود ندارد.





نظر شما