تحولات منطقه

۲۵ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۷:۲۱
کد مطلب: ۱۱۳۷۳۷۱

سفیر ایران در مسکو اعلام کرد: متجاوز باید پاسخگوی جنگی باشد که آغاز کرده و موظف است تمام خسارات وارد شده را جبران کند.

جلالی: متجاوز باید تمام خسارات وارد شده را جبران کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاظم جلالی سفیر ایران در مسکو امروز دوشنبه در مصاحبه با خبرگزاری ریانووستی اعلام کرد: ایران در رابطه با حمله به مدرسه میناب با مجامع بین المللی در تماس است.

سفیر ایران در مسکو سپس ادامه داد: امیدی به مجامع بین‌ المللی نداریم. عملا مجمع بین المللی‌ ای باقی نمانده است. طرف متجاوز باید پاسخگوی جنگی باشد که آغاز کرده و موظف است تمام خسارات واردشده را جبران کند.

کاظم جلالی در این مصاحبه افزود: تهران آماده است تا با کشورهای منطقه سازوکارهای امنیتی برای خلیج فارس و تنگه هرمز ایجاد کند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha