معاون رئیسجمهور در امور زنان و خانواده، در جریان سفر چندساعته خود به شهر قم و دیدار با خانواده شهید دکتر علی لاریجانی مراتب تسلیت دولت را به آنان ابلاغ کرد.
زهرا بهروزآذر، با اشاره به شهادت دکتر لاریجانی و فرزند ایشان، این فقدان را «ضایعهای جبرانناپذیر» خواند و گفت: عزیزانی که از دست دادیم، گوهرانی ارزشمند بودند که عمر خود را در مسیر خدمت به ایران و مردم صرف کردند.
وی با بیان سابقه همکاری با شهید لاریجانی افزود: ایشان شخصیتی دغدغهمند، متعهد و خدمتگزار بودند و بدون هیچگونه تمایز، خود را مسئول رسیدگی به امور همه اقشار جامعه میدانستند.
معاون رئیسجمهور در امور زنان و خانواده، ثبات قدم، شجاعت، دانش و منش حرفهای شهید لاریجانی را از ویژگیهای برجسته ایشان برشمرد و تأکید کرد که این خصوصیات همواره برای همکاران الهامبخش بوده است.
بهروزآذر ضمن ابلاغ تسلیت رئیسجمهور و اعضای دولت، خاطرنشان کرد: دولت در کنار خانواده محترم ایشان قرار دارد و خود را در این غم سهیم میداند.
وی با اشاره به شرایط روحی خانواده افزود: از ابتدا ترجیح خانواده این بود که مدتی را در آرامش و خلوت سپری کنند و این موضوع مورد احترام قرار گرفته است.
این دیدار با هدف ابراز همدردی و حمایت از خانواده شهید دکتر علی لاریجانی در فضایی صمیمی برگزار شد.




نظر شما