تحولات منطقه

مراسم اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران همزمان با ۱۲ فروردین در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد.

پرچم جمهوری اسلامی در حسینیه اعظم زنجان به اهتزاز درآمد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همزمان با فرا رسیدن ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی، مراسم اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در محل حسینیه اعظم زنجان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان، نیروهای انقلابی و اقشار مختلف مردم برگزار شد، پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در فضایی آکنده از شور انقلابی و معنوی به اهتزاز درآمد و حاضران بار دیگر بر پایبندی خود به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) تأکید کردند.

۱۲ فروردین یادآور روزی تاریخی در سرنوشت ملت ایران است؛ روزی که مردم با رأی قاطع خود به جمهوری اسلامی، مسیر استقلال، عزت و ایستادگی در برابر نظام سلطه را برگزیدند.

مراسم اهتزاز پرچم در حسینیه اعظم زنجان نیز با هدف پاسداشت این روز تاریخی و تجدید میثاق با ارزش‌های انقلاب اسلامی و محکومیت دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در این مکان مقدس برگزار شد و حاضران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بر تداوم راه آنان در حفظ و تقویت نظام جمهوری اسلامی تأکید کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha