تحولات منطقه

روابط عمومی نیروگاه اتمی بوشهراعلام کرد: این نیروگاه با توان تولید ۱۰۰۰ مگاوات برق هسته‌ای، به صورت کاملاً ایمن در مدار تولید برق قرار داشته و در حال فعالیت می‌باشد.

نیروگاه اتمی بوشهر به صورت ایمن در حال تولید برق است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روابط عمومی نیروگاه اتمی بوشهر با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: این مجتمع عظیم ملّی با رعایت بالاترین استانداردهای بین‌المللی، به صورت کاملاً ایمن و مطمئن در حال فعالیت و تزریق انرژی به شبکه سراسری برق کشور است.

نیروگاه اتمی بوشهر در این اطلاعیه یادآورشده است: از بدو راه‌اندازی این نیروگاه تاکنون و طی ۱۲ سال بهره‌برداری، بیش از ۷۸ میلیارد کیلووات‌ساعت انرژی الکتریکی تولید نموده است.

در این اطلاعیه تصریح شده است: این تولید انرژی، از انتشار سالیانه هفت میلیون تن گازهای آلاینده و گازهای گلخانه‌ای جلوگیری نموده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha