تحولات منطقه

۴ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۱۸:۲۶
کد مطلب: ۱۱۴۴۱۵۰

عراقچی هدف از سفر منطقه‌ای را هماهنگی نزدیک با شرکا در موضوعات دوجانبه و رایزنی درباره تحولات منطقه‌ای برشمرد.

وزیر امور خارجه : همسایگان ایران در اولویت هستند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیدعباس عراقچی در پیامی در شبکه مجازی ایکس با بیان اینکه عازم سفر به اسلام‌آباد، مسقط و مسکو هستم گفت: هدف از این سفرها، هماهنگی نزدیک با شرکای خود در موضوعات دوجانبه و رایزنی درباره تحولات منطقه‌ای است.

وی تاکید کرد که همسایگان ایران در اولویت قرار دارند.

عراقچی پیش از این در کانال تلگرامی ضمن اعلام سفرش به سه کشور منطقه درباره هدف از این سفر را علاوه بر رایزنی‌های دوجانبه، بحث و گفت‌وگو درباره تحولات جاری در منطقه و همچنین آخرین وضعیت جنگ تحمیلی ایالات متحده و رژیم اسرائیل علیه ایران اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha