تحولات منطقه

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۲۲:۵۰
کد مطلب: ۱۱۴۶۴۱۵

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل گفت که آنتونیو گوترش از تشدید تنش‌ها در تنگه هرمز ابراز نگرانی کرده و خواستار خودداری از تضعیف تلاش‌ها برای حل دیپلماتیک بحران شده است.

«گوترش» نگران تشدید تنش‌ها در تنگه هرمز است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل گفت که آنتونیو گوترش از تشدید تنش در تنگه هرمز ابراز نگرانی کرده است.

سخنگوی گوترش تأکید کرد که او خواستار خودداری از تضعیف تلاش های دیپلماتیک برای حا بحران تنگه هرمز شده است.

دبیرکل سازمان ملل متحد پیشتر هم بدون محکوم کردن تنش‌آفرینی های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه که به ناامنی در تنگه هرمز منتهی شد، اعلام کرد: از همه طرف‌ها می‌خواهم که تنگه هرمز را باز کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha