به گزارش قدس به نقل از وحید باخدا در این خصوص اظهار کرد: این حادثه ساعت ۹:۰۰ امروز در طبقه اول یک ساختمان سه طبقه واقع در توس ۴۱ رخ داد.
وی افزود: بلافاصله پس از اعلام حادثه، آتشنشانان ایستگاه ۱۴ به همراه تجهیزات کامل اطفایی در محل حاضر شده و عملیات اطفای حریق را آغاز کردند.
باخدا با اشاره به نوع ساختمان گفت: با توجه به اینکه این حادثه در یک ساختمان سه طبقه رخ داده بود، نیروهای آتشنشان با سرعت عمل و بهموقع توانستند از سرایت آتش به طبقات فوقانی و مجاور جلوگیری کنند.
وی ادامه داد: خوشبختانه در این حادثه هیچ گونه مصدوم یا فوتی گزارش نشده و تمامی ساکنین ساختمان بدون آسیب جانی از محل خارج شدند.
مدیر روابط عمومی سازمان آتشنشانی مشهد در پایان علت حادثه را در دست بررسی اعلام کرد و از شهروندان خواست نکات ایمنی بهویژه در مورد سامانههای گرمایشی و تجهیزات برقی را جدی بگیرند تا شاهد چنین حوادثی نباشند.





نظر شما