تحولات منطقه

ابراهیم رضایی گفت: طبق گزارش مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، این نیروها در اوج آمادگی‌های رزمی و دفاعی برای پاسخ به هرگونه شرارت و تجاوز نظامی دشمنان قرار دارند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: نیروهای مسلح برای پاسخ به هر شرارتی در اوج آمادگی قرار دارند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضایی سه شنبه شب ۱۹ خرداد ۱۴۰۵ درباره نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: این جلسه با حضور مسوولان ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد و گزارشی از آخرین تحولات امنیتی، نظامی، منطقه‌ای و بین‌المللی به اعضای کمیسیون ارائه شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست برخی مسائل بررسی شد از جمله اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی‌های رزمی و دفاعی قرار دارند و آسیب ها رفع شده و آماده‌اند تا در بالاترین سطح به هرگونه شرارت و تجاوز نظامی پاسخ دهند.

وی اضافه کرد: معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح نیز گزارشی از رشد و توسعه فناوری‌های نوین دفاعی و راداری به ویژه اقداماتی که در ۲ ماه اخیر انجام شده، ارائه داد و تاکید کرد جنگ اخیر فرصت ارزشمندی برای ارتقاء فناوری‌های حوزه دفاعی بود و تلاش ها برای رسیدن به جهش فناورانه در آینده است.

رضایی خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون هم ضمن تقدیر از مجاهدت های فرزندان ملت در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، بر پشتیبانی کامل مجلس شورای اسلامی و کمیسیون امنیت ملی از نیروهای مسلح و لزوم تامین نیازمندی‌های آنها برای توسعه کمی و کیفی حوزه رزمی و دفاعی تاکید کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha