بهگزارش قدس آنلاین، ارتش جمهوری اسلامی ایران با موجی از حملات پهپادی، پایگاههای آمریکایی و سامانههای راداری ناوگان پنجم ایالات متحده را هدف قرار داد.
در ادامه عملیات مقابله با شرارتها و مزاحمتهای ارتش تروریستی آمریکا برای ساکنان جنوب کشور، بامداد روز چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۵، ارتش جمهوری اسلامی ایران در اقدامی متقابل، با موجی از حملات پهپادی، پایگاههای آمریکایی و سامانههای راداری ناوگان پنجم ایالات متحده را در بحرین آماج حملات خود قرار داد.
بهگزارش قدس، بامداد امروز برخی منابع از شنیده شدن صدای چند انفجار در مناطقی از جنوب کشور خبر دادند.
بر اساس اعلام این منابع خبری، صدای انفجارها در برخی مناطق استان هرمزگان از جمله قشم شنیده شده است.
گفتنی است؛ فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) روز سهشنبه به وقت محلی اعلام کرد که نیروهای آمریکایی در پاسخ به سرنگونی یک هلیکوپتر آپاچی ارتش ایالات متحده که دیروز رخ داد، ساعت ۵ بعد از ظهر به وقت شرق آمریکا، به دستور فرمانده کل قوا، دونالد ترامپ، حملات دفاعی از خود علیه ایران را آغاز کردند.
فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکایی در منطقه مدعی شد که «این ماموریت (تجاوز) ، پاسخی متناسب به «تجاوز ناموجه» ایران است.




نظر شما