قدس آنلاین،الف.زمینی؛ مهمترین خبر امروز روزنامه ها به عاشقان حسینی اختصاص دارد که باشکوهترین تجمع بشری را رقم زدند. در این قدرت نمایی شیعه در اربعین، کربلا شاهد جمعیت 20میلیونی از 60 ملیت بود.

از "ارتش 20میلیونی" و  "چرایی سقوط قیمت نفت" تا " قرار ایران و آمریکا در ژنو"

 

با شکوه ترین اجتماع بشری در کربلا/ ارتش 20میلیونی

آیین اربعین حسینی با حضور 20میلیون زائر در امنیت کامل در کربلا برگزار شد. در همین راستا روزنامه "قدس" نوشت: "با شکوه ترین اجتماع بشری در کربلا"

روزنامه "اطلاعات" نیز با بیان اینکه "2 میلیون زائر ایرانی در مراسم اربعین حسینی کربلا شرکت کردند"، این اجتماع را بزرگترین اجتماع تاریخ اسلام دانست و در تیتر یک خود نوشت: "کربلا میعادگاه میلیون ها جان شیفته"

"همشهری" در تیتر یک خود نوشت: "جهان در حیرت حماسه بی نظیر اربعین"؛ این روزنامه در خصوص پیام این حضور نوشت: "پیام حضور 20میلیون زائر کربلا این است که حسین (ع) امروز تنها نیست"

روزنامه "نسل فردا" نیز با بیان اینکه "ایرانی ها؛ بیشترین زائران اربعین"؛ در تیتر یک خود می نویسد: "سجده میلون ها زائر بر خاک کربلا"

"همبستگی" نیز از امنیت کامل باشکوه ترین اجتماع بشری نیست. در تیتر این روزنامه می خوانیم: "کربلا شاهد جمعیت 20میلیونی از 60 ملیت"

روزنامه "عصرایرانیان" از قول "خبرگزاری فرانسه" نوشت: "کربلا در نقطه اوج توجه جهانی است"؛ در تیتر یک این روزنامه نوشته شده است: "جهان مبهوت عشق حسینی"

 

قدرت نمایی شیعه در اربعین

روزنامه "وطن امروز" با تیتر "ارتش 20میلیونی" به استقبال این خبر می رود. این روزنامه حضور بی سابقه عاشقان حسینی از 60ملیت مختلف را نمایش اقتدار علیه جریان تکفیری و حامیانش دانست.

"مردم سالاری" هم به همین موضوع اشاره دارد و این تجمع بزرگ کربلا را پاسخ کوبنده به داعش می داند.

روزنامه "حمایت" هم به امنیت کامل این بزرگترین گردهمایی جهان اشاره کرد و در تیتر یک خود نوشت: "قیام 20میلیونی اربعین حسینی داعش و اربابانش را مات کرد"

روزنامه "اعتماد" نیز در تیتر یک خود نوشت: "قدرت نمایی شیعه در اربعین"

 

راه قدس از کربلا آغاز شد

روزنامه "کیهان" در تیتری زیبا با بیان اینکه "یاد امام راحلمان به خیر" در تیتر یک خود می نویسد: "راه قدس از کربلا آغاز شد"

روزنامه "جوان" نیز با بیان اینکه "متفاوت ترین اربعین حسینی تاریخ برگزار شد"؛ می نویسد: "مشق 20میلیونی آزادی قدس در کربلا"

 

تیتر دیگر روزنامه ها در این خصوص به این شرح است:

جام جم: "اربعینی که شگفتی ساز شد"

ابرار: "اربعین بی سابقه حسینی(ع) رستخیزی قبل از رستخیز"

کائنات: "تجلی وحدت در اربعین"

شهروند: "اربعین 20میلیونی"

سیاست روز: "چه کربلاست که آدم به هوش می آید"

رسالت: "اربعین حسینی صحنه قدرت نمایی اسلام ناب محمدی (ص) شد"

راه مردم: "اقیانوس عزاداران با لبیک یاحسین در کربلا"

افکار: "بزرگترین تجمع بشری در کربلا رقم خورد"

اسرار: "عاشقان حسینی باشکوهترین تجمع بشری را رقم زدند"

***

 

پشت پرده بازی سعودی ها در جنگ نفت/ چرایی سقوط قیمت نفت

روند کاهشی قیمت نفت در حالی ادامه دارد که معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر این‌که وقتی بهای نفت از حدود ۱۱۰ دلار یک باره به کمتر از ۷۰ دلار کاهش پیدا می‌کند، یعنی توطئه بزرگی در دنیا شکل گرفته، برخی معتقدند که این توطئه علیه روسیه و عده‌ای بر این باورند که علیه ایران است. البته این مسئول همچنین گفته است: "حتی اگر نفت 40 دلار هم بشود باز کشور را خوب اداره خواهیم کرد."

"قدس" از افشای سفر محرمانه رئیس «موساد» به عربستان نوشته است. در تیتر یک این روزنامه می خوانیم: "پشت پرده بازی سعودی ها در جنگ نفت"

روزنامه "تفاهم" هم در تیتر یک خود از "چرایی سقوط قیمت نفت" می نویسد. این روزنامه معتقد است "پای توطئه در میان است"

روزنامه "تجارت" از انتقاد ایران از نقش عربستان در کاهش قیمت نفت نوشت. این روزنامه در تیتر یک خود نوشته است: "طلای سیاه در کانال 50دلاری"

"ابرار اقتصادی" با بیان "ثبت ارزان ترین قیمت جهانی نفت در یک دهه گذشته"، در یکی از تیترهای خود می نویسد: "نفت ایران باز هم ارزان شد"

روزنامه "تعادل" نیز این هفته را "هفته سیاه برای نفت جهانی" می دادند؛ البته این روزنامه خبر داده است که با وجود کاهش 10دلاری، قیمت نفت ایران هنور 75دلار است.

"جهان اقتصاد" نیز با تیتر "ارزانی نفت همچنان رکورد می زند" به استقبال خبرهای کاهش قیمت نفت رفته است. این روزنامه همچنین نوشت: "اوپک از کاهش عرضه در سال 2015 خبر داد"

روزنامه "قدس" همچنین گزارشی از وضعیت برنامه مالی دولت و سقوط دوباره بهای نفت دارد. در تیتر این گزارش می خوانیم: "کسری بودجه 94 حتمی است"

***

 

قرار ایران و آمریکا در ژنو/ مذاکرات هسته ای این هفته کلید می خورد

دیدار دوجانبه نمایندگان و آمریکا، روزهای 24 و 25 آذر در شهر ژنو سوئیس برگزار می شود. روزنامه اقتصادی "آسیا" تیتر زد: "ایران و آمریکا فردا در ژنو قرار دارند"

دور تازه مذاکرات هسته ای ایران و غرب روز 26 آذر به مدت یک روز انجام می گیرد. در همین راستا روزنامه "ایران" در تیتر یک خود نوشت: "مذاکرات هسته ای این هفته کلید می خورد"

روزنامه "آرمان امروز" از آغاز مذاکرات هسته ای در هفته جاری نوشت. در تیتر یک این روزنامه می خوانیم: "ژنو یکبار دیگر میزبان ایران و 1+5"

روزنامه "آسیا" در تیتر یک خود از قول سید حسین موسویان، عضو سابق تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان؛ نوشت: "تاخیر در توافق ایران و غرب به نفع هیچ یک از طرفین نیست"

"اسرار" هم نوشت: "آمریکا و اتحادیه اروپا اعلام کردند: دور بعدی مذاکرات هسته ای 26آذر در ژنو"

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پیراسته فر IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    0 0
    ضمن تشکراز دولت وملت عراق درهمکاری با ایران، توانستند"قیام امام حسین(ع)"رابه جهانیان معرفی کنند واقتداراسلام رابنمایش بگذارند بایداین را هم یادآورباشیم که: اززمان مرگ صدام که عزاداریها آزادشد،هرساله درایام محرم"تاسوعا،عاشورا،اربعین"ده هانفرکشته وزخمی می شدند، درعملیاتهای انتحاری وحملات خمپاره ای وخسارتهای مالی زیادی بردولت عراق تحمیل می شد که امسال حضورنیروهای توانمندامنیتی، مانع خیلی ازخسارتها جانی ومالی شد.