معاون اماکن متبرکه و امور زائرین آستان قدس رضوی گفت: زائران پیاده‌ی حرم مطهر رضوی توسط خدام رضوی با 300 هزار وعده‌ی غذایی پذیرایی می‌شوند.

پذيرايي از زائران پياده حرم مطهر رضوي با 300 هزار وعده غذايي

به گزارش ستاد خبري ويژه برنامه‌هاي دهه‌ي آخر صفر آستان قدس رضوي، محمود ممتاز ضمن بیان این مطلب افزود: از فعالیت‌هایی که معاونت اماکن متبرکه و امور زائرین آستان قدس رضوی در ایام دهه‌ی آخر صفر برای استقبال از زائران تدارک دیده برپایی 35 ایستگاه پذیرایی صلواتی شامل 12 ایستگاه برون‌شهری، 20 ایستگاه درون‌شهری  و نیز 3 واحد سیار خدمات فنی است.

وی افزود: پذیرایی از زائران در این ایام در ایستگاه‌ها بخش‌های گوناگونی را دربرمی‌گیرد و ارائه‌ی وعده‌های غذایی صبحانه، نهار، شام و میان‌وعده از همین بخش‌هاست.

ممتاز ادامه داد: خدمات دیگری نظیر اسکان، بهداشت و درمان، تحویل بسته‌های فرهنگی، برگزاری مراسم فرهنگی شامل نماز جماعت، سخنرانی و برپایی مراسم عزاداری و نیز تأمین نیازمندی‌های ضروری زائران نیز به این ارادت‌مندان ارائه می‌شود.

درخور یادآوری است، برای تسهیل در امور مجهزسازی ایستگاه‌ها واحدهایی به صورت سیار دایر شده که توسط خدمت‌یاران فنی معاونت اماکن متبرکه و امور زائرین آستان قدس رضوی مدیریت شده و در جاده‌های قوچان، نیشابور و سرخس مشغول به فعالیت خواهند بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.