فرماندار جمهوری خواه ایالت اوهایو با انتقاد از رویکرد دولت آمریکا در قبال ایران دولت باراک اوباما را عاشق توافق هسته ای با ایران دانست.

«اوباما» عاشق توافق با ایران است

به گزاش خبرگزاری مهر به نقل از فاکس نیوز، «جان کاسیچ» فرماندار جمهوری خواه ایالت اوهایو گفت: تلاش دولت باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا برای رسیدن به توافق هسته ای نشان می دهد این دولت به شدت علاقه مند است طرحهایش در این زمینه به نتیجه برسد.

وی در ادامه گفت: دولت آمریکا عاشق این است که به توافق هسته ای برسد. وقتی شخصی حرف زیادی درباره یک مسئله مطرح کند و نتواند به آنچه می خواهد دست پیدا کند، ممکن است توافقی را امضاء کند که نباید امضاء کند.

وی با انتقاد از تمایل بیش از حد دولت اوباما برای امضاء توافق هسته ای با ایران وی را به اتخاذ موضع قوی در برابر ایران مشابه موضع رونالد ریگان دربرابر اتحاد جماهیر شوروی سابق تشویق کرده و گفت:  وقتی گورباچوف به ریگان گفت که آمریکا باید همه تسلیحات هسته ای اش را نابود کند ریگان در پاسخ گفت آمریکا این کار را نخواهد کرد. بنابراین باید این قدرت را داشت که با قدرت از گفتگوها خارج شد.

این مقام آمریکایی بار دیگر همچون دیگر هم حزبی های خود با تاکید بر لزوم بقای تحریم های ایران ، ایران را متهم کرد که بعد از لغو تحریم ها دارایی هایش را در حمایت از تروریسم بکار خواهد بست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صادق IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
    0 0
    دولت امریکامتکبرترینافراد بعداز صهیونیستها میباشند لذابایدباانها مقابله به مثل رفتارکرددراین رفت امدهای دیپلماسی بیشتراحساس میشود مشکل امنیت رژیم منحوس میباشد تاادعای هستهای ایران