قدس آنلاین – سبزوار :  عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: جنایات منا و مکه توسط رژیم آل سعود تکمیل کننده جنایات رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی است.

جنایات منا و مکه تکمیل کننده جنایات انجام شده در مسجدالاقصی است

رمضانعلی سبحانی فر در گفت و گو با خبرنگارقدس آنلاین در سبزوار با بیان اینکه رژیم آل سعود با بی کفایتی خود در راستای اهداف رژیم صهیونیستی گام بر می دارافزود : اقدامات بی منطق امنیتی و پلیسی رژیم آل سعود سبب بروز حوادث اسف بارشده است لذا دستگاه دیپلماسی کشور باید پیگیری حوادث خونبار منا و مکه را در دستور کار خود قرار دهد.

نماینده مردم شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب داورزن و ششتمد تصریح کرد :  رژیم عربستان سعودی با انجام اعمال نابخردانه سبب به خطر افتادن جان بسیاری از زائران بیت الله الحرام در منا شد و در روز عید قربان نیز جنایت بزرگی را در حق مردم نمازگزار یمن انجام داد که این گناهان از سوی هیچ یک از مسلمانان بخشیده نخواهد شد و این رژیم باید پاسخگوی اقدامات خود باشد.

سبحانی فریاد آور شد : بروز حوادث مختلف در منا و مکه نشان داد که رژیم سعودی صلاحیت اداره حرمین شریفین را ندارد و اداره خانه خدا و حرمین شریفین باید به کشورهایی سپرده شود که صلاحیت این کار را دارند.

براساس آخرین آمار اعلام شده، شمار جان باختگان و مصدومان فاجعه منا به چهار هزار نفر رسیده که حدود نیمی از آنها جان خود را از دست داده اند. /  انتهای پیام  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.