قدس آنلاین_ استاندارخراسان رضوی گفت: 70 پروژه در حال اجرا تاکنون رشد 3/67 دهم درصدی داشته که به زودی به بهره برداری می رسد.

70 پروژه در حال اجرا به زودی به بهره برداری می رسد

 

به گزارش قدس آنلاین  علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی، صبح امروز در آیین افتتاح فازاول تونل انرژی که درآمفی تاتر تالارشهر برگزارشد، گفت: شعاراعتدال را به شکل واقعی در شهرهای کشور اجرا کنیم.

رشیدیان گفت: میدان شهدا ی مشهد نماد انقلاب در این شهر واحیای این میدان از مهمترین مقوله های مشهد است.

وی با بیان اینکه مدیران سابق این پروژه را شروع کردند، افزود: هم اکنون که شاهد افتتاح تونل انرژی با بهره گیری از تاسیسات هستیم، این حرکت را مفید ارزیابی می کنیم.

استاندارگفت: آبادانی شهرمقوله بسیارمهمی است و کاهش درآمدهای دولت، مشکلاتی را برای شهرداری ها ایجاد کرده که کارآزمودگی مدیران ، می تواند تخصص و مدیریت مدیران را نشان دهد.

شهردارمشهد، سید صولت مرتضوی گفت: پروژه میدان شهدا از سال 84  با همت مدیران وقت،آغاز به کار و در  عرصه ای بالغ بر 35 هکتار و بااعتباری بالغ بر هزار و 150 میلیارد تومان درجهت بازسازی بافت فرسوده درراستای عبور و مرور و زیبایی و مبلمان شهری ایجاد شد.

مرتضوی یاد آور شد : این پروژه  طی 8 قرارداد و سرمایه گذاری  24 پروژه شروع به کارکرد.

وی گفت: 70 پروژه در حال اجرا تاکنون رشد 3/67 دهم درصدی داشته که به زودی به بهره برداری می رسد.

شهردارمشهد افزود: فروشگاه بزرگ مواد غذایی و  پروژه های پارکینگ هشت آباد و پارکینگ اتوبوسرانی ، پروژه مینو و هدایت از جمله  این پروژه ها هستند که با مشارکت بخش خصوصی آغاز شده است.

مرتضوی گفت: درپروژه بازسازی بافت فرسوده تاکنون 2 هزارو 570 تملک شده و 868 پلاک خریداری شده و 106 پلاک هنوز باقی مانده است.

وی با بیان اینکه همه عزم خود را برای  آماده کردن زیرساختها جزم کردیم، افزود: اگر درگذشته به آبهای سطحی و آبهای مرزی را مهار می کردیم، اکنون بخش قابل توجهی از این آب را استفاده و صادر می کردیم.

شهردارگفت: تونل انرژی  به طول بیش از 3 کیلومتر در مهمترین نقطه ترافیکی شهرمشهد شاخصه هایی چون قابلیت عبور تاسیسات زیربنایی از قیبل خطوط اصلی آب، برق و مخابرات را دارد.

مرتضوی با بیان اینکه دسترسی سریع به همه خطوط عبوری و سهولت درامر تعمیرات دراین تونل فراهم شده، گفت: جلوگیری از تخریب ها و حفاریهای گسترده در معابراصلی از مهمترین شاخص های این پروژه است.

وی گفت: پروژه تونل انرژی با هزینه ای بالغ بر 89 میلیارد ریال انجام شده که امکان نظارت مداوم و سریع زیرساختهای شهری را فراهم می کند و تعداد 32 عدد دسترسی در نقاط مختلف شهر، برای تونل انرژی طراحی شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.