قدس آنلاین- تبریز: ​کلینیک صنعت، معدن و تجارت دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در شهرک شهید سلیمی افتتاح شد.

کلینیک صنعت، معدن و تجارت دانشگاه شهید مدنی آذربایجان افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، مراسم افتتاح کلینیک صنعت، معدن و تجارت دانشگاه شهید مدنی آذربایجان با حضور فرماندار آذرشهر، رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، اعضای شورای دانشگاه و اعضای هیئت امناء شهرک صنعتی شهید سلیمی و جمعی از مدیران صنایع فعال در این شهرک در محل شرکت مهر اصل برگزار شد.

علی عجمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در این مراسم گفت: تحولات بسیار سریع در حوزه صنعت و معدن، توجه به صنایع دانش بنیان و فناوری‌های نوین را ضروری ساخته است و در این زمینه، نهادهایی همچون کلینیک صنعت، معدن و تجارت نقش راهبردی و تاثیرگذاری را ایفا می‌کند.

وی افزود: کلینیک صنعت، معدن و تجارت دانشگاه شامل گروه‌های تخصصی متنوعی بوده و در زمینه‌ امور زیربنایی، صنعت،‌ معدن و تجارت با ارائه راهکارهای مناسب و کار آمد نسبت به رفع مشکلات و معضلات صنایع اقدام می‌کند و این مهم، با ایجاد شبکه‌ای نظام‌مند که در آن، علاوه بر اساتید، صنعتگران و شرکت‌های حقوقی متخصص نیز به عضویت در آمده‌اند، شکل گرفته و همگی آنها در کنار هم و به صورت گروهی، برای تعالی صنعت گام برمی‌دارند.

عجمی گفت: این کلینیک با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان و به منظور ایجاد ارتباط سازنده و مشاور محور و تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه، در محل مجتمع خدمات فناوری شهرک صنعتی شهید سلیمی با رسالت ارائه مشاوره تخصصی در حوزه‌هـای مختلف زیربنایی و صنعتی برای رفع مشکلات و معضلات صنایع با استفاده از مجموعه اعضای مشاور خود شامل اساتید برجسته دانشگاهی و متخصصان تراز اول راه‌اندازی شد.

فرماندار آذرشهر نیز در این مراسم ضمن استقبال از این اقدام دانشگاه وجود شهرک صنعتی شهید سلیمی و دانشگاه شهید مدنی آذربایجان را نقطه قوت و ظرفیت بالایی برای منطقه برشمرد.

شهرک صنعتی شهید سلیمی در حوزه بخش ممقان شهرستان آذرشهر در منطقه‌ای به وسعت 600 هکتار ایجاد شده و در حال حاضر بیش از 350 واحد تولیدی و صنعتی در بخش‌های مختلف با حدود 13 هزار نفر نیروی کار مشغول فعالیت هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.