پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین-شهرکرد،آناهیتا موجودی ‌؛هدف از برگزاري اين اجلاس ،شناسايي نقاط قوت و ضعف دستگاهها،آسيب شناسي و همچنين تجليل از برترينها در راستاي توسعه فرهنگ نماز در سطح دستگاههاي اجرايي  و جامعه می باشد.

كسب لوح سپاس از نماينده ولي فقيه در زمينه توسعه و ترويج فرهنگ نماز توسط شركت  گاز استان چهارمحال و بختياري

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، اولين  اجلاس استاني نماز با برنامه ريزي ستاد اقامه نماز استان و با موضوع  نماز وزكات در مجتمع  غدير اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار گرديد .

در اين اجلاس كه با برپايي نمايشگاه دوروزه در خصوص اقدامات دستگاههاي اجرايي برتر در امر  توسعه و ترويج فرهنگ نماز همراه بود ،دستگاهها نمونه اي از فعاليتها و اقدامات سازنده خود در اين زمينه را در معرض نمايش  قرار دادند .

در مراسم پاياني واختتاميه  اين اجلاس كه براي اولين بار به شكل منسجم در استان برگزار شده بود و دبير ستاد اقامه نماز وزارت كشور ،نماينده محترم  ولي  فقيه و امام جمعه شهركرد، ديگر مسئولين استاني و شهرستاني  در آن حضور داشتند ،حجت الاسلام والمسلمين نكونام (امام جمعه شهركرد )با بيان احاديثي از پيامبر (ص)لازمه عروج را برپايي صحيح نماز عنوان كرد و گفت :اگر مي خواهيد جامعه سالمي داشته باشيد بايد قرآن بخوانيد و نماز را بپا داريد وي از زحمات كليه مروجين فرهنگ نماز قدرداني كرد و استاندار و ديگر مسئولين امر نيز نكاتي در خصوص اهميت نماز بيان كرده و از فعالين اين عرصه تشكر و قدرداني نمودند .

حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمد کریمی وردنجانی رئیس ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری ، هدف از برگزاري اين اجلاس را شناسايي نقاط قوت و ضعف دستگاهها،آسيب شناسي و همچنين تجليل از برترينها در راستاي توسعه فرهنگ نماز در سطح دستگاههاي اجرايي  و جامعه عنوان كرد و گفت :در اين مراسم از بهترينها تجليل مي گردد تا الگويي براي ساير دستگاهها باشند .

وي از ارائه حدود  300 مقاله به دبيرخانه اجلاس خبرداد و گفت :براي انتخاب دستگاههاي برتر شاخصهايي از جمله داشتن خلاقيت و ايده هاي جديد و...ملاك ارزشيابي قرا گرفت كه ارزيابيها براساس اين شاخصها انجام شده است .

وي از تلاشهاي مستمر مردم و تعدادی از مسئولان در خصوص پي گيري مسائل مربوط به نماز در حوزه دستگاههاي اجرايي كه باعث پويايي و تحرك آنها گرديده تقدير كرد .

در پايان مراسم از فعالين برتر در حوزه نماز با اهداء لوح سپاس توسط مسئولين عالي استاني تقدير به عمل آمد و شركت گاز استان نيز لوح خود را به عنوان دستگاه برتر در اين زمينه دريافت كرد .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.