رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با بیان اینکه هم‌اکنون در این استان ۶ دفتر بسیج رسانه داریم، گفت: دفاتر بسیج رسانه در استان به ۲۰ دفتر خواهند رسید.

افتتاح ۲۰ دفتر بسیج رسانه خراسان رضوی در سال ۹۵

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ پاسدار جواد علما، مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در گفتگو با فارس، گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری، امسال را سال اقدام و عمل نام‌گذاری فرمودند؛ ما نیز در سازمان بسیج رسانه استان، برنامه‌های خود را متمرکز بر دو محور قراردادیم.
وی افزود: محور اول برنامه‌ها، اقدام و عمل در حوزه رسانه‌هاست؛ که شامل برنامه‌های متنوعی ازجمله برنامه‌های معنوی است، در امور آموزشی نیز، برنامه‌های تخصصی ازجمله آموزش تخصصی خبرنگاری بحران و عکاسی بحران را دنبال خواهیم کرد.
رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: محور دوم برنامه‌های ما در سال 95، توسعه‌ای خواهد بود. هم‌اکنون در استان، 6 دفتر بسیج رسانه داریم که امسال به 20 دفتر خواهند رسید. انجمن‌های تخصصی و جدید را ایجاد خواهیم کرد و انجمن‌های تخصصی قبلی خود نظیر انجمن پیشکسوتان و دانش‌آموزی را تقویت خواهیم کرد.
علما با تشکر از انجمن تحلیل گران رسانه‌ای بسیج استان در برگزاری چنین نشست‌هایی، اظهار داشت: این نشست‌ها به‌صورت ماهانه برگزار خواهد شد و به شکل نشست‌های مرسوم که سخنران مطرح دعوت و به‌صورت متکلم وحده به بیان مطالب بپردازد، نخواهد بود و به‌صورت هم‌اندیشی و استفاده از نظریات فعالان رسانه‌ای استان برگزار خواهد شد.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان خراسان رضوی با تأکید بر اینکه بسیج، تشکل نیست بلکه تفکر است، گفت: از مسئولان رسانه‌های استان، دعوت می‌کنم در نشست‌ها و برنامه‌های تخصصی بسیج رسانه، فارغ از هر گرایش سیاسی، شرکت نمایند.
علما گفت: شورای عالی بسیج رسانه استان متشکل از متخصصان و صاحب‌نظران و فعالان رسانه‌ای استان، تشکیل‌شده است که بنا داریم این شورا را تقویت نماییم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.