سومین سوگواره هنرهای تجسمی «سرخ و سیاه به رنگ عشق» در رشته‌های عکاسی، پوستر، تصویرگری و نقاشی در نگارخانه میلاد برگزار می‌شود.

جزییات سومین سوگواره تجسمی «سرخ و سیاه به رنگ عشق» اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، سومین سوگواره هنرهای تجسمی با عنوان «سرخ و سیاه به رنگ عشق» در چهار رشته عکاسی، پوستر، تصویرگری و نقاشی همزمان با رحلت پیامبر اکرم (ص) از 9 تا 17 آذر 1395 توسط برج میلاد تهران و به مناسبت ایام ماه محرم و صفر در نگارخانه میلاد برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این دوره از سوگواره ثبت جلوه‌های معنوی و حضور پرشور مردم در برگزاری آیین‫‌های ایام محرم و صفر و نمایش فرهنگ غنی اسلامی ایرانی و اهمیت این ماه‫ها در فرهنگ غنی شیعه در اقصی نقاط ایران است. برگزاری نمایشگاه از این آئین پرشکوه و دستیابی به آثار ارزشمند هنرمندان تجسمی از دیگر اهداف برگزار کننده است.

هنرمندان و علاقه‌مندان به شرکت در هر یک از رشته‌های هنری می‌توانند در بخش‫های عکاسی و تصویرسازی حداکثر 5 اثر و در بخش طراحی گرافیک (پوستر) حداکثر 3 اثر و در بخش نقاشی 3 تصویر اثر خود را با رزلوشن 200 Dpi با فرمت jpeg  و مود RGB  با رعایت مقررات تخصصی اعلام شده در هر بخش ارسال کنند. همچنین متقاضیان در  سه رشته عکاسی، تصویرگری و پوستر فایل ارسالی می‫بایست به صورت دیجیتالی ارسال شود.

داوری آثار در رشته نقاشی دو مرحله‌ای است و متقاضیان رشته نقاشی در مرحله ثبت نام باید فایل تصویر اثر خود را به صورت دیجیتالی ارسال و پس از انتخاب مرحله اول و پذیرش تا تاریخ اعلام شده اصل اثر را برای انتخاب نهایی به دبیرخانه تحویل یا ارسال کنند. توجه شود که کیفیت فایل باید بیانگر جزییات اثر برای هیأت انتخاب باشد.

براساس اعلام دبیرخانه سوگواره سرخ، سیاه به رنگ عشق مهلت ارسال آثار در رشته نقاشی تا 28 آبان ماه و مهلت ارسال آثار سه رشته عکاسی، پوستر و تصویرگری تا 30 آبان ماه است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.