رئیس سازمان بسیج اساتید کشورگفت: نظام و رهبر مقتدر کشور ما بر دنیا حق دارند و اگر مقام معظم رهبری نبود دنیا زیر چکمه های دیکتاتوری بوش و امثال او بود.

اگر امام خامنه ای نبود دنیا زیر چکمه های دیکتاتوری بوش له میشد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، سهراب صلاحی در نشست پیوست فرهنگی ویژه اساتید بسیجی خراسان رضوی در مشهد افزود: بزرگان جهان از رهبر معظم انقلاب اسلامی درخواست چاره می کنند.وی اظهار داشت: دولت دهم در زمانی که بیداری اسلامی مطرح بود از بیداری انسانی نام می برد و در زمان بیداری اسلامی در خانه نشست و اشتباههای زیادی کرد.
صلاحی گفت: دولت دهم در ترکیه علیه سوریه صحبت کرد و اگر درست عمل کرده بود این مشکلات را در سوریه نداشتیم.
وی ادامه داد: نظم نوین بین المللی را امروز نبرد سوریه مشخص می کند و روسیه نیز می داند اگر در سوریه حضور نداشته باشد قدرت بین المللی نیست.
رئیس سازمان بسیج اساتید افزود: تمام امکانات لازم برای رسیدن به رتبه های برتر اقتصادی در ایران وجود دارد، همه اینها نیازمند یک مدیریت جهادی است و استراتژیستهای آمریکایی نیز گفته اند اگر فرهنگ اقتصاد مقاومتی عملی شود دیگر آمریکا کاره ای نیست.
صلاحی ادامه داد: فرهنگ زیرساخت است و در تمام طرحها نیاز به پیوست نگاری فرهنگی داریم و در این زمینه اساتید بسیجی می توانند نقش موثری ایفا کنند.
وی تمدن بدون قدرت محوری را فاقد استمرار توصیف و بیان کرد: پی ریزی تمدن جدید اسلامی و فرهنگی نیاز به استمرار قدرت دارد و در این مسیر باید راهی را برویم که امام مسلمین برای ما مشخص کرده است.
رئیس سازمان بسیج اساتید گفت: نمی شود گفت پیرو امام هستیم و بعد بگوییم شعارهای 37 سال گذشته احساسی بوده و یا کناری بایستیم تا آل سعود هر کاری می خواهد علیه ما انجام دهد.
وی افزود: آمریکا اگر وارد ایران شود تمام کسانی را که برایش فرش قرمز پهن کردند در قفس می کند و دور دنیا می گرداند و سپس آنها را می کشد، حتی صدام، قذافی، مرسی، یاسر عرفات نیز که مرگ بر آمریکا نگفتند و جزو دوستان آمریکا بودند به آنها رحم نکرد.
صلاحی ادامه داد: سردار قاسم سلیمانی قهرمان جهان است و مامور سرکوب تروریسم در سوریه و عراق می باشد زیرا اگر داعشیها قدرت یابند جهان را گرفتار می کنند و امروز به فضل خدا داعش در حال سرکوب شدن است و تخم مرغهای آمریکا در سبد سوریه نیز از بین رفته است.نشست پیوست نگاری فرهنگی با حضور 200 نفر از اعضای بسیجی هیات علمی، مدرسان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی خراسان رضوی تا پانزدهم آبان به مدت سه روز در مرکز شهید کامیاب مشهد ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.