مدیرعامل باشگاه سایپا همچنان از سرمربی تیم فوتبال این باشگاه حمایت کرد و گفت که مشکل نارنجی‌پوشان فنی نیست.

ادامه حمایت مدیرعامل باشگاه سایپا از فرکی/ مشکل ما فنی نیست!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مهر، رضا درویش درباره حذف تیم فوتبال سایپا از مسابقات جام حذفی و شکست مقابل سپاهان گفت: در  این مسابقه مالکیت توپ بیشتر دست ما بود ولی با یک پنالتی که علیه ما گرفته شد، شیرازه تیم از هم پاشید. تا زمانی که تیم ما خواست خودش را پیدا کند، یک مقدار زمان برد ولی در نهایت از فرصت‌ها استفاده نکردیم و شکست خوردیم.

وی درباره شایعاتی که مبنی بر تغییر کادر فنی این تیم به گوش می‌رسد، گفت: ما که به دنبال تغییر نیستیم. مشکل تیم سایپا فنی نیست. تیم ما چند بازیکن اصلی خود را به خاطر مصدومیت در اختیار ندارد. اگر همین امروز بازیکنانی مثل نیمار، سوارز و مسی را از بارسلونا بگیرید، حداقل ۵۰ درصد کیفیت بازی این تیم افت می‌کند. ما هم دو مهاجم، دو هافبک و دروازه‌بان اصلی خود را در اختیار نداریم.

مدیرعامل باشگاه سایپا خاطرنشان کرد: همین تیم پرسپولیس در مسابقات جام حذفی با تیمی از لیگ دسته دو بازی کرد و چون چند ملی‌پوشش را نداشت، نتیجه دور از ذهنی رقم خورد و از مسابقات حذف شد. شرایط ما هم همین است چون بازیکن ملی‌پوش و دیگر نفرات اصلی خود را در اختیار نداریم.

درویش با تأکید مجدد بر اینکه مشکل سایپا فنی نیست، گفت: حمایت از حسین فرکی، وظیفه ماست. ما که دنبال رفیق‌بازی نیستیم. اگر ایرادات فنی داشتیم و مشکل از سرمربی بود، حتی آن موقع او را برکنار نمی‌کردیم بلکه اول او را می‌خواستیم و با سرمربی صحبت می‌کردیم تا مشکل را برطرف کند. در صورتی که فعلاً چنین چیزی در سایپا وجود ندارد و کادر فنی کارش را به خوبی انجام می‌دهد.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره اینکه گفته می‌شود این تیم به دنبال امین حاج‌محمدی و میثم مجیدی، بازیکنان تیم استقلال است، تصریح کرد: من این بازیکنانم را نمی‌شناسم. لیست بازیکنان مورد نظر را باید حسین فرکی اعلام کند. از این شایعات زیاد مطرح می‌شود. چند روز پیش وقتی به خانه رسیدم، فرزندانم به من گفتند که مهدی ترابی به استقلال رفته است! به هر حال این شایعات مطرح می‌شود و ما هم گاهی آن را می‌شنویم ولی تا الان فرکی به ما لیستی نداده است.

درویش در پایان درباره خارج کردن نام دروازه‌بان برزیلی سایپا از لیست گفت: در صورتی که مصدومیت دروازه‌بانمان طولانی شود، مجبوریم نام او را از لیست خارج کنیم و یک بازیکن دیگر به جای وی بگیریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.