خرم آباد- در جلسه ستاد تسهیل که صبح امروز در استانداری لرستان با حضور جمعی از مسوولین و اصحاب رسانه تشکیل شد، استاندار لرستان از شرکت آب منطقه ای لرستان به شدت انتقاد کرد.

شرکت آب منطقه ای در موضوع سدهای نیمه کاره استان کوتاهی می کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین- هوشنگ بازوند اضافه کرد: متاسفانه در جلساتی که با وزارت نیرو برای ایجاد سدها در استان داشته ایم شرکت آب منطقه ای لرستان به جای حمایت از این سدها بیشتر برای وزارت نیرو غش کرده است.

در این جلسه که مدیر کل جهادکشاورزی وجود داشت با بیان اینکه شرکت آب منطقه ای نظارت کافی بر برداشت مردم از آب های زیر زمینی و سطحی را ندارد از مهندس سیفی مدیر کل آب منطقه ای استان خواست تا نظارت بیشتری نسبت به این موضوع از خود نشان دهد.

بازدار خاطر نشان کرد: بخاطر عدم سدهای کافی در استان متاسفانه آب ذخیره ای آن چنان که باید وجود ندارد و بیشتر کشاورزان منتظر باران و آب های تکمیلی برای آبیاری تا اراضی کشاورزی خود هستند.

علی امید سیفی مدیر کل شرکت آب منطقه ای لرستان؛ با رد صحبت های استاندار مبنی بر کوتاهی شرکت آب منطقه ای در باب سدهای نیمه کاره استان از نامه ها و مکاتبه های این شرکت برای تصریح و تامین بودجه سدها به وزارت نیرو اشاره کرد و اظهار داشت: طی نامه ها و جلساتی با وزارت نیرو همیشه از طرح ها و برنامه های استان حمایت کرده ایم و دنباله رو اهداف توسعه و پیشرفت در استان بوده ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.