نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان بیش از قدرت نمایی باید به فکر خدمت رسانی بوده و امانت دار آرای مردم باشند.

مسئولان بیش از قدرت نمایی به فکر خدمت رسانی باشند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، آیت الله محمدحسین احمدی شاهرودی ظهر امروز چهارشنبه در جلسه شورای اسلامی شهر دزفول اظهار کرد: شورای شهر وظیفه ارائه خدمات شهری به شهروندان را دارد که باید با تمام همت دراین زمینه اقدام کنند.

وی افزود: همه ما نمایندگان مردم هستیم و امانت دار خواسته های آنان هستیم بنابراین شرعا و قانونا وظیفه داریم وظیفه خود را درقبال مردم انجام داده و حق امانت داری خود را ادا کنیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مسئولیت در نظام اسلامی برای قدرت نبوده بلکه برای خدمت است؛ بنابراین شهرداری و شورای شهر باید در جهت آسایش مردم گام بردارند و تمام دغدغه اشان رفع نیازهای مردم باشد.

آیت الله احمدی شاهرودی با تاکید بر اینکه مسئولان باید روزهای خدمتگزاری خود را غنیمت بشمرند، گفت: مردم ولی نعمت ما هستند و باید شکر گزار این مردم باشیم.

وی در پایان عنوان کرد: تمام مسئولان باید با تمام توان در حوزه فعالیت و خدمت رسانی خود به صورت ویژه تلاش کنند و به دور از حواشی و مسائل جانبی بفکر مصالح مردم و جامعه باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.