سرمربی آرسنال که از صعود تیمش به مرحله بعد جام حذفی خوشحال است تاکید کرد برایش اهمیت نداشته است کنار زمین بایستد یا روی سکوها بنشیند.

آرسن ونگر: مهم نبود روی نیمکت باشم یا روی سکو

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از ساکرنت، آرسنال در جام حذفی در حالی به مصاف ساوتهمپتون رفت که آرسن ونگر را به دلیل محرومیت روی نیمکت نداشت.

ونگر از روی سکوها نظاره‌گر تیمش بود؛ جایی که آرسنال در سنت مری، دست به کار بزرگی زد و توانست با پنج گل حریف خود را در هم بکوبد تا صعود راحتی به مرحله بعد جام حذفی داشته باشد. این برد در حالی به دست آمد که توپچی‌های لندن، هفته‌ پیش در یک بازی جنجالی دو بر یک برنلی را بردند.

آرسن ونگر بعد از پایان بازی مقابل ساوتهمپتون گفت‌: مهم نبود من در کنار زمین باشم و یا روی سکوها. از اینکه توانستم این همه گل از تیمم ببینم، بسیار خوشحالم. خوشبختانه فوتبال خیلی خوب و مستقیمی را داشتیم و از فرصت‌هایمان به بهترین شکل ممکن استفاده کردیم تا حریف را شکست بدهیم. همه می‌دانند بردن ساوتهمپتون در خانه کار آسانی نیست اما شاید آنها به خاطر بازی با لیورپول در جام اتحادیه، کمی خسته بودند. ارزیابی من از مسابقه خیلی خوب است. کنترل کامل بازی در اختیار ما بود؛ آن هم برابر تیم جوانی همچون ساوتهمپتون که فوتبالی بر مبنای دوندگی ارائه می‌کند.

به نقل از ایسنا، آرسن ونگر در ادامه گفت‌: بازگشت دنی ولبک به زمین مسابقه خبر خیلی خوبی برای ما بود. خیلی وقت بود که او را ندیده بودیم. انتظار نداشتم او بعد از این همه مدت در شروع مسابقه گلزنی کند. همچنین لوکاس پرس هم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت. به دنبال ایجاد تعادل در تیم هستم. در این بین حضور تئو والکات و ولبک، کار من را راحت‌تر از قبل می‌کند.

سرمربی آرسنال در پایان گفت‌: وقتی پنج گل به ثمر رساندیم، شانس‌های زیادی را برای گل زدن خلق کردیم و توانستیم کلین شیت هم داشته باشیم. با خیالی راحت به خانه می‌رویم. ساوتهمپتون همیشه در قلب من می‌ماند چراکه در اینجا خاطرات خیلی خوبی دارم. ساوتهمپتون را در دیدار نهایی جام اتحادیه تشویق خواهم کرد و امیدوار هستم این تیم بتواند قهرمان شود.

آرسنال سه‌شنبه در لیگ برتر انگلیس به مصاف واتفورد خواهد رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.