یزد - با حضور وزیر ارتباطات از طریق ویدئو کنفرانس فاز دوم شبکه ملی اطلاعات در بافت تاریخی یزد افتتاح شد .

 فاز دوم شبکه ملی اطلاعات در یزد افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، مسئول اجرای طرح چتر وای فای در یزد صبح دو شنبه در جریان افتتاح این طرح اظهارداشت: استان یزد ظرفیت های الکترونیکی بسیار بالایی دارد و توسعه خدمات دانش‌محور در حوزه‌های مختلف در این استان ضروری است .

وی با بیان اینکه این طرح برای اولین بار در استان و شهر یزد اجرایی می‌شود افزود: در این طرح نه تنها امکان استفاده از چتر وای فای برای افرادی که در این مناطق هستند فراهم می‌شود بلکه بحث انتقال محتوا بدون اتصال به شبکه، امکان ارسال سیگنال‌های امدادی و ایجاد مدیریت بیشتر انرژی شهری از دیگر ویژگی‌های این اجرای این طرح  می باشد .

رییس نظام صنفی رایانه ای یزد خاطرنشان ساخت: امنیت اطلاعات یکی از مهمترین ویژگی‌های طرح شبکه ملی اطلاعات است و افراد در این طرح  می‌توانند بدون این که به شبکه اینترنت وصل شوند نسبت به تبادل اطلاعات‌ اقدام کنند.

وی اجرای طرح شبکه ملی اطلاعات در یزد همراه با پیشرفت دیگر کشورهای دنیا را نشان دهنده ظرفیت علمی این استان دانست و گفت: ایجاد امکانات جدید برای دستگاه‌های تولید شده از دیگر نشانه های قدرت علمی و صنعتی استان یزد در راستای ارائه خدمات به روز و نوین در حوزه فعالیت های علمی و الکترونیکی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.