معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: وزیر آموزش و پرورش دستور اکید صادر کرده است تا با ارزیابی دقیق از وضعیت شاخص‌های آموزشی مناطق محروم، برنامه فوری برای رفع محرومیت تهیه شود.

برنامه فوری برای رفع محرومیت آموزشی مناطق محروم تدوین می‌شود

 به گزارش «قدس آنلاین»،  رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با حضور در روستای محل زندگی معلم فداکار حمیدرضا گنگوزهی، با خانواده وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

حکیم‌زاده در این دیدار اظهار داشت: یاد و نام معلم فداکار در تاریخ آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان جاودانه خواهد ماند.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در جمع مردم و دانش‌آموزان مناطق مرزی «روتک» شهرستان خاش با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، از حضور و همراهی مردم برای تأمین امنیت در مناطق مرزی و محروم و همچنین توجه به تحصیل فرزندان و همراهی با آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت: دولت مصمم است عدالت آموزشی را تا جذب آخرین بازمانده از تحصیل در مناطق محروم با جدیت دنبال کند و در همین راستا وزیر آموزش و پرورش دستور اکید صادر کرده است تا با ارزیابی دقیق از وضعیت شاخص‌های آموزشی مناطق محروم، برنامه فوری برای رفع محرومیت و در رأس آن استان سیستان و بلوچستان تهیه شود.

حکیم زاده ادامه داد: ردیف ویژه‌ای برای ایجاد فضاهای آموزشی و توسعه پیش‌دبستانی برای سیستان و بلوچستان پیش‌بینی شده که تلاش می‌کنیم با تخصیص بودجه بیشتر برای زدودن زنگار محرومیت از آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، گام مهمی برداریم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.