فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه نیروی زمینی سپاه در نقاط محروم به ارائه خدمات بهداشتی می‌پردازد گفت: مفتخریم که به مناطق محروم و نیازمندترین اقشار مردم  خدمت‌رسانی می‌کنیم.

 ارائه خدمات درمانی به مناطق محروم و نیازمند توسط سپاه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، سردار محمد پاکپور  عصر امروز در جمع مردم تشیع و تسنن و ائمه جمعه و مسئولان تایباد اظهار داشت: مشکلات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم کشور زیاد است، لازم است تمامی دلسوزان نظام در جهت رفع محرومیت تلاش بیشتری داشته باشند.

سردار پاکپور با اشاره به اینکه بهداری رزمی سپاه در کنار کارهای خدمات دهی به یگان‌های رزم، افتخار دارد که در نقاط محروم کشور خدمت  رایگان پزشکی و تخصصی ارائه کند افزود: خدمات ارائه شده به مناطق مرزی و محروم توسط بهداری سپاه سبب خیر و برکت به مجموعه بهداری و سپاه شده است.

وی با اشاره به خدمات وزارت بهداشت به مردم گفت: وزارت بهداشت خدمات خوبی را در کشور انجام داده اما نیاز مردم در مناطق مرزی و محروم، از خدمات ارائه شده خیلی بیشتر است و نیاز به عزم جدی و مدیریت جهادی دارد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران عنوان کرد: سپاه همزمان در نقاط مختلف کشور با ایجاد بیمارستان‌های تخصصی و فوق تخصصی با نگاه ویژه به مناطق محروم خدماتی را ارائه داده و این خدمات به صورت رایگان در مناطق محروم از ضروریات است.

 سردار پاکپور بیان کرد: آنچه لازم است مورد توجه قرار گیرد و اساس کار برای درمان محرومان باشد، حضور پزشکان در مناطق محروم کشور است. پزشکان باید برای ادای دین به این مناطق مراجعه و خدمت رسانی کنند.

وی افزود: از 21 سال قبل با هدف خدمت رسانی در مناطق محروم، سپاه پاسداران بهداری خود را بسیج کرده و مفتخریم که به مناطق محروم و نیازمندترین اقشار مردم  خدمت‌رسانی می‌کنیم. همزمان با ایجاد بزرگترین بیمارستان صحرایی و سیار کشور در تایباد، نیروی زمینی سپاه در سایر مناطق محروم هم در حال خدمت‌رسانی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.