مشهد- درآمد حاصل از فروش انواع غذاها در جشنواره غذای دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد صرف بیماران نیازمند مبتلا به‌ام - اس خواهد شد.

برگزاری جشنواره غذای دانشجویی برای کمک به بیماران‌ام - اس

به گزارش قدس آنلاین، این مطلب را دکتر محسن فروغی پور، دبیر علمی کنگره بین المللی بیماری‌های التهابی علوم اعصاب در گفت وگو با خبرنگار ما عنوان کرد و افزود: به همت جمعی از دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی مشهد همزمان با سالروز میلاد حضرت علی(ع) جشنواره غذای دانشجویی در دانشکده پزشکی برگزار شد و انواع غذاها و دسرهای ایرانی و بین المللی به فروش رسید.

وی با بیان اینکه هدف از برپایی این جشنواره کمک به بیماران‌ام - اس است، خاطر نشان کرد : این جشنواره برای نخستین بار در حاشیه برگزاری نخستین کنگره بین المللی بیماری‌های التهابی علوم اعصاب برگزار شد که با استقبال خوبی نیز روبه رو شد.

وی هدف از برگزاری این کنگره را آشنایی بیشتر دانشجویان و شرکت کنندگان با دستاوردهای جدید درمان بیماری‌های التهابی مغز و اعصاب دردنیا دانست و اظهار داشت: این کنگره که با همکاری دانشگاه مونستر آلمان و دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود، ارتباط و تعامل هدفمند را با دانشگاه‌های معتبر دنیا ایجاد و زمینه اعزام دانشجویان را به مطالعه در دانشگاه‌های خارج از کشور فراهم می‌کند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.