۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
کد خبر: 525699

مدیران باشگاه‌های فوتسال در جلسه با کفاشیان انتقاداتشان را نسبت به او مطرح کردند.

گاف کفاشیان در جلسه با مدیران فوتسالی

به گزارش قدس آنلاین، جلسه قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال صبح امروز (چهارشنبه) با حضور علی کفاشیان، عباس ترابیان و علیرضا سهرابی به همراه مدیران عامل باشگاه‌ها برگزار شد.

در این جلسه که پنج باشگاه یاسین پیشرو، شهروند آذرخش، لبنیات ارژند و شهرداری ساوه نماینده‌ای نداشتند، ابتدا با صحبت‌های علی کفاشیان آغاز شد.

سرپرست کمیته‌ فوتسال که به نظر می‌رسد اطلاعات کافی فوتسالی ندارد، گفت‌: تیم‌ ‌ملی فوتسال در آخرین رنکینگ فیفا در رده چهارم قرار گرفته است.

 این‌ در حالی است که فیفا رنکینگ فوتسال را اعلام نمی‌کند و آخرین رده تیم‌ ‌ملی در رنکینگ اعلامی از سوی سایت مرجع ششم دنیا بوده است.

علی کفاشیان بعد از اتمام صحبت‌هایش قصد خروج از جلسه را داشت، اما مدیران عامل از او خواستند تا در جلسه حضور داشته باشد تا به درد دل‌هایشان گوش دهد. از همین رو افشین دبیری ابتدا با بیان این که سرپرست بودن کفاشیان به فوتسال ضربه می‌زند، گفت‌: خانواده‌ باید پدر داشته باشد. اما با این روند فوتسال آسیب خواهد دید. امیدواریم شرایطی که برای کارلوس کی‌روش مهیا کرده‌اید یک دهم آن را برای فوتسال اختصاص دهید. باید در خصوص کناره‌گیری باشگاه‌ها آسیب شناسی شود. به اعتقادم درودگر پدر فوتسال بوده است و در زمان ترابیان هم بازی‌های بسیار خوبی برگزار شد. در زمان افتخاری هم فوتسال نتایج خوبی را گرفت، اما این نتایج هیچ ارتباطی به او نداشت و بازیکنان با غیرتشان مقام آوردند. ما هم به دنبال اتفاقاتی که در لیگ رخ داده دل سرد شده‌ایم. به اعتقادم کاظم سلیمانی به عنوان دبیر سازمان لیگ این کاره نیست  و افرادی مثل خراطی یا جابری بهتر بودند. امیدوارم که از این حرف‌ها دلگیر نشوید. ضمن این که باید حضور علیرضا سهرابی را در کمیته‌ فوتسال بهفال نیک بگیریم اما از طرفی دیگر نمی دانیم رضا افتخاری در فوتسال هست یا نه.

همچنین غلامعلی مرتضایی ، مدیرعامل فرش آرای مشهد با انتقاد از کفاشیان در حضور او، گفت‌:  فوتسال برای شما کوچک است و انگیزه‌تان را کاهش داده است. ما که نمی‌توانیم کفاشیان را کوچک کنیم، اما شما باید کاری کنید که فوتسال بزرگ شده و در حد و نام کفاشیان شود. این که نمی‌توانید تا پایان جلسه حضور داشته باشید نشان از عدم انگیزه است. آقای کفاشیان! فوتسال را کوچک نببینید، دستش را بگیرید و بزرگش کنید. ما همیشه در جلسات از ناراحتی‌ها و گلایه‌ها صحبت می‌کنیم، اما باید مثل خود فوتسال در جلسات هم شاداب و با طراوت حاضر شویم. گیتی پسند اصفهان با این همه هزینه و بر و بیا قهرمان شده است، اما آخرش چه؟ آیا از آنها حمایت می‌کنید؟

مجید حلاجی، مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی در این جلسه از نبود پخش تلویزیونی انتقاد کرد و گفت‌: ما این همه هزینه می‌کنیم اما چیزی عایدمان نمی‌شود. سالن‌های فوتسال با مشکلات زیادی مواجه هستند. به عنوان مثال سالن ساری همیشه آبستن اتفاقات بدی بوده است.

علی جنتی، مدیرعامل باشگاه گیتی پسند اصفهان نیز آخرین نفری بود که انتقادهایش را در جلسه نسبت به کفاشیان مطرح کرد و با اشاره به این که نگاه کمیته‌ فوتسال باید تغییر کند  و به سمت استقلال برود، مطرح کرد: علت پیشرفت برزیل جدا شدن فوتسال از فوتبالش بوده است. بودجه فوتسال آنها جدا است. من به عنوان مالک باشگاه هفت سال در فوتسال هزینه کرده‌ام و در مجموع بیست میلیارد هزینه داشته‌ام. اما آیا برگشتی داشته است؟ در جام رمضان هزار تومان به تیم قهرمان پاداش می‌دهند، اما در لیگ برتر حتی جام را هم شکسته به ما می‌دهند. حق باشگاهی که در لیگ اول شده است این جام است؟

وی  افزود: ما برای اولین بار در یک رشته تیمی در جهان سوم شده‌ایم. چقدر نگاه ورزش ایران به فوتسال تغییر کرده است؟ بازیکن از ما پول خوب می‌خواهد چون حرفه‌ای است. مربی تیم‌ ‌ملی هم هر وقت که دلش خواست برنامه‌ می‌گذارد. تمام باشگاه‌ها عاشق هستند  و از جیب هزینه می‌کنند. ‌اسپانسر در فوتسال پیدا نمی‌شود. من باشگاه‌دار از کجا باید یک نفر را پیدا کنم تا روی پیراهن تیمم در جام باشگاه‌های آسیا تبلیغ کند؟ ما مدام در لیگ با استرس روبرو هستیم و هیچ دلخوشی نداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.