تربت جام ـ فرماندار و رئیس ستاد انتخابات تربت جام با اشاره به این که تمامی ادارات و دستگاه های عضو شورای اداری شهرستان مکلف به همکاری با ستاد انتخابات هستند گفت: برای نخستین بار پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تربت جام به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود.

انتخابات شورای اسلامی شهر تربت جام تمام الکترونیک برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، علی رستمی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: بر اساس اعلام ستاد انتخابات خراسان رضوی، تربت جام یکی از ۸ شهرستان خراسان رضوی است که انتخابات شورای شهر آن به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود.

وی با اشاره به این که انتخابات الکترونیکی در ۸ شهر استان که دارای شوراهای ۹ و ۷ نفره هستند برگزار خواهد شد افزود: در این راستا نیز سخت افزارهای لازم از طریق ستاد انتخابات کشور برای برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تربت جام به صورت الکترونیکی تأمین خواهد شد.

فرماندار تربت جام با بیان اینکه برای اخذ آرای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در تربت جام  ۴۵ شعبه ثابت و سیار در نقاط شهری پیش بینی شده است خاطر نشان کرد: ۲۰ نفر به اعضای متوسط در هر شعبه حدود ۹۰۰نفر از عوامل بازرسی، اجرایی، نظارتی و امنیتی  که در سطح شهر تربت جام  به منظور اخذ آرای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر حضور خواهند داشت و تمام زیر ساخت های لازم برای برگزاری یک انتخاب سالم رقابتی مهیا می باشد.

وی با اشاره به این که سخت افزارهای لازم برای تامین زیرساخت های شعب اخذ رأی از قبیل سیستم های رایانه ای و اینترنت از طریق دستگاه های اجرایی شهرستان تامین شده است تأکید کرد: در راستای فراهم کردن زمینه برای برگزاری انتخاباتی پرشور در سطح شهرستان تمامی دستگاه های عضو شورای اداری موظف به همکاری با ستاد انتخابات هستند.

فرماندار شهرستان تربت جام  سرعت و دقت عمل در اخذ رای، شمارش و تجمع آراء و تمرین و آمادگی برای برگزاری انتخابات آتی به این روش را بخشی از مزایای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک ذکر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.