شهرکرد- فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از کشف زمین خواری ۳۷ هکتاری به ارزش ۵۷ میلیارد ریال در شهرستان سامان خبر داد.

زمین خواری ۵۷ میلیارد ریالی در چهارمحال و بختیاری کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار غلامعباس غلامزاده در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تصرف بخشی از اراضی ملی سامان در محدوده  فولاد آباد توسط فردی موضوع به طور ویژه در دستور کار تیمی از ماموران پلیس آگاهی شهرستان سامان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های مشترک فنی و میدانی کارآگاهان پلیس و کارشناسان اداره منابع طبیعی، مشخص شد بخشی از اراضی محدوده «فولادآباد» به مساحت ۳۷ هکتار و به ارزش ۵۷ میلیارد ریال به صورت غیر قانونی تصرف و قسمتی از آن توسط فردی تسطیح، ساخت وساز، جاده سازی و حصارکشی شده است.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده پس از مستند سازی از طریق پیاده کردن نقشه و عکسبرداری از محل تصرف شده با هماهنگی مقام قضایی عامل زمین خواری را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار غلامزاده با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی خاطرنشان کرد: حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی از دست اندازی متجاوزان و سودجویان در دستور کار نیروی انتظامی استان قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.