شهرکرد- مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: مراسم شب‌های قدر و شهادت امام علی(ع) در ۲۵ امامزاده و بقعه متبرکه چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

مراسم شب‌های قدر در ۲۵ بقعه متبرکه چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام مرتضی عزیزی اظهار داشت: برگزاری مراسم‌ شب‌های قدر بخشی از طرح ضیافت الهی است که به مدت ۳ شب در ۲۵ بقعه متبرکه استان برگزار و شامل سخنرانی، قرائت دعای جوشن کبیر، عزاداری و مرثیه‌سرایی و مراسم احیاء و قرآن به‌سر است.

وی با بیان اینکه مراسم شب‌های قدر بسته به نظر هیئت امناء بقاع تا اذان صبح ادامه دارد، افزود: مراسم احیا در امامزادگان دو خاتون(س) از ساعت ۱۱ شب آغاز و تا قبل از اذان صبح ادامه دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه استان بیان کرد: در طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان ۳۰ نفر مبلغ مذهبی که در حوزه علمیه قم تحصیل می‌کنند و بومی استان نیز هستند، به استان به ویژه مناطق محروم اعزام شده‌اند.

عزیزی با اشاره به استقبال خوب مردم استان از این طرح در بقاع متبرکه گفت: برگزاری نماز جماعت، پاسخگویی به شبهات دینی، برگزاری مراسم جزءخوانی قرآن کریم و برگزاری مراسم‌های شب قدر از جمله فعالیت‌های مبلغان در طول ماه رمضان است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.