سرمربی تراکتورسازی در آستانه آغاز تمرینات این تیم گفت:تمرینات تیم ما از فردا آغاز می شود و هر کس به تمرین نیاید دیگر بازیکن تراکتورسازی محسوب نمی شود.

خط و نشان گل‌محمدی: هر کس فردا نیاید دیگر بازیکن تراکتورسازی نیست

به گزارش قدس آنلاین، یحیی گل محمدی در خصوص روند تمدید قرارداد بازیکنان این باشگاه گفت:من ابتدا از بازیکنانی که در این موقعیت ویژه شرایط باشگاه را درک کردند و قرارداد خودشان را تمدید نمودند یا به هر شکل با باشگاه به توافق رسیدند تشکر می کنم.

وی افزود: بازیکنانی مثل مهدی کیانی، محمد نوری و فرزاد حاتمی بدون آنکه هیچ وجهی از باشگاه دریافت کرده باشند قرارداد خودشان را تمدید کردند و تعصبشان را به این تیم نشان دادند.

گل محمدی ادامه داد: از سایر بازیکنان هم درخواست کردم این شرایط را درک کنند و از روز اول تمرینات در کنار هم باشیم. خبر خوب برای هواداران اینکه بعد از صحبت هایی که با محمد ابراهیمی داشتیم خوشبختانه مشکلات حل شده و ابراهیمی هم فردا در تمرین کنار ما خواهد بود.

سرمربی تراکتورسازی اضافه کرد: من از همه بازیکنانی که در فصل گذشته پیراهن تراکتورسازی را بر تن داشتند و برای این تیم زحمت کشیدند تشکر می کنم اما با توجه به شرایطی که پیش آمده ما در موقعیت خاصی قرار داریم و باید تمرینات را با حضور همه اعضای تیم شروع کنیم. به همین دلیل از همه بازیکنان می خواهم فردا در اولین تمرین حضور داشته باشند و هر بازیکنی که در این تمرین حاضر نشود قطعا از تراکتورسازی جدا شده و دیگر بازیکن ما محسوب نمی شود. اگر با تیم قرارداد دارند می توانند تیم جدید خودشان را معرفی کنند و اگر هم قرارداد ندارند برای آنها آرزوی موفقیت می کنم.

گل محمدی همچنین گفت:تراکتورسازی آنقدر بزرگ هست که منتظر کسی نمی ماند. سرمایه اصلی باشگاه هواداری است که در هر شرایطی کنار تیم محبوبش می ماند و این روزهای سخت هم سپری خواهد شد اما همه ما باید به خوبی بدانیم پیراهن تراکتورسازی قیمت دارد و تعصب بازیکنان در شرایط سخت مشخص می شود. به همین دلیل از همه بازیکنان تیم انتظار دارم فردا در تمرین حضور داشته باشند. هر بازیکنی هم که نیاید امیدوارم در تیم بعدی خودش موفق باشد. ما با اعتماد به بازیکنان جوان و بومی کار خودمان را آغاز می کنیم و به این تیم اعتماد داریم همانطور که هوادار به تیم محبوب خودش ایمان دارد و می داند تراکتورسازی در هر شرایط و موقعیتی بزرگ می ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.