زاهدان- نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه بسیاری از حکام جهان عرب به جای حمایت از مظلومان جهان اسلام، هم‌پیمان کشورهای مزدوری چون آمریکا و دست نشانده‌های آن شدند.

بسیاری از حکام عرب به جای حمایت از فلسطین، هم‌پیمان مزدوران شدند

به گزارش قدس آنلاین، حسینعلی شهریاری با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس اظهار داشت: این روز یکی از یادگاران امام خمینی(ره) و مسئله اصلی جهان اسلام است.

وی با ابراز تأسف از حمایت حکام جهان عرب از تروریست‌ها و هم‌پیمان شدن با رژیم صهیونیستی گفت: متأسفانه بسیاری از حکام جهان عرب به جای حمایت از مظلومان جهان اسلام و فلسطین برپایی باشکوه روز قدس، هم‌پیمان کشورهای مزدوری چون آمریکا و دست نشانده‌های آن شده‌اند.

شهریاری با تأکید بر اینکه روز قدس امسال باید باشکوه‌تر و با عزت بیشتری برگزار شود، تصریح کرد:‌ مطابق با یکی از آیات قرآن سرانجام مستضعفین پیروی است و جایگاه اصلی خود را به دست می‌آورند و همان‌طور که امام (ره) فرموده بودند با نابودی اسرائیل غاصب، مردم فلسطین به حق و حقوقشان دست می‌یابند.

نماینده مردم زاهدان ضمن دعوت از ملت ایران برای برپایی باشکوه و یکپارچه روز قدس اظهار داشت: گروه‌های تروریستی چون داعش در اقصی نقاط دنیا اقداماتی انجام می‌دهند تا چهره خشنی از اسلام به جهان نشان دهند که لازم است ما این توطئه دشمن را خنثی کرده و به همه جهانیان ثابت کنیم که مسلمانان پیرو پیامبر رحمة للعالمین خود هستند و در جهت وحدت و یکپارچگی امت اسلامی حرکت می‌کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.