یزد – مردم روزه دار وهمیشه در صحنه دیار دارالعباده همپای با ملت مسلمان ایران در گرمای بی سابقه یزد بار دیگر با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه ای بزرگ خلق کردند وبه دفاع از مردم مظلوم فلسطین پرداختند .

مردم دارالعباده  با حضوردرراهپیمای روز جهانی قدس  حماسه ای دیگر خلق کردند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سمیه شرف دینی - خیابان های گرم وسوزان شهر دارالعباده بار دیگر شاهد حضور حماسی مردمی بود که آمده بودند با آرمانهای بنیانگذار کبیر انقلاب تجدید بیعت کنند .

راهپیمائی روز جهانی قدس در یزد با حضور پرشور اقشار مختلف جامعه همزمان با سراسرکشوربا قرائت زیارت آل یاسین و دعای فرج  وزیارت  عاشورا از میدان شهید بهشتی شروع  به سمت میعادگاه نمازجمعه ختم شد.

شرکت کنندگان در این مراسم با سردادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر رژیم غاصب صهیونیستی، انزجار خود از مستکبران به ویژه آمریکا و اسرائیل ودست نشاندهایشان را نشان دادند.

مردم ولایتمدار یزد وروزه دار بعد از پایان مراسم وپس از قرائت بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در مسجد ملااسماعیل محل برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه یزد حضور بهم رساندند.

ائمه جمعه، استاندار، فرمانداران و مسئولان نیز در کنار مردم حضور یافته‌ و بر شکوه راهپیمایی روز قدس افزوده‌اندد و دانش‌آموزان، دانشجویان، اقشار مختلف بسیج، طلاب و روحانیون، اصناف و بازاریان، پیر و جوان و حتی اتباع  افغانستانی مقیم یزد در کنار دیگر قومیت ها وادیان در این روز بزرگ به میدان آمده‌اند و درحمایت از مردم مظلوم فلسطین فریاد ستیز خواهی سر دادند وخواستار آزادی قبله اول مسلیمن شدند .

استاندار یزد نیز درحاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: روز جهانی قدس از اهمیت بسیار ی برخوردار می باشد واین روز توسط امام خمینی(ره) به عنوان محور مبارزه علیه استکبار جهانی تدبیر شده است.

سیدمحمد میرمحمدی تصریح کرد: روز قدس روز اسلام وروزبرای رهایی قبله اول مسلمین است و این  روز ، روز انسجام و اقتدار ملت‌های مسلمان جهان است وحضرت امام خمینی(ره) این روز را تدبیر کردند تا محور مبارزه علیه استکبار و صهیونیسم قرار بگیرد.

در پایان راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس یزد، قطعنامه سراسری در ۹ بند قرائت که مورد تائید مردم قرار گرفت و در این قطعنامه، آزادی بیت المقدس، آرمان بلند انقلاب اسلامی و راهبرد حضرت امام (ره) بیان شده و بر بهره گیری از تمام ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای آزادی قدس شریف تاکید شد و  تلاش های آل سعود و برخی کشورهای منطقه در راستای امنیت سازی برای صهیونیست از طریق حمایت از تروریسم و رواج خط سازش و عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس محکوم شده است.
در پایان این قطعنامه به تلاش های صهیونیست ها برای سلطه فرهنگی و لزوم هوشیاری در قبال آن اشاره و از جبهه مقاومت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بخاطر نشان دادن اقتدار ایران اسلامی بعد از حادثه تروریستی ۱۲ رمضان تهران قدردانی شده است.

امروزدر بیش از ۷۰نقطه استان یزد راهپیمایی پرشور روز جهانی قدس برگزار شد وحضور پرشور جوانان وکودکان در این مراسم چشمگیر بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.