بجنورد- مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت: در نواحی صنعتی غیر تقاضا محور استان خراسان شمالی زمین صنعتی با شرایط ویژه در اختیار متقاضیان سرمایه گذاری صنعتی قرار می گیرد.

تسهیلات ویژه واگذاری زمین در تعدادی از نواحی صنعتی خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی؛ سیاوش وحدت افزود: در نواحی صنعتی بام و عباس آباد در شهرستان اسفراین، مهمانک در شهرستان مانه و سملقان، شهید محمدزاده در شهرستان گرمه و شهرک صنعتی جاجرم تا مدت یکسال هیچگونه وجه مالی دریافت نمی شود.

وی تاکید کرد: متقاضیان سرمایه گذاری صنعتی برای استفاده از این شرایط باید تعهد کنند که در مدت یکسال حداقل به پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد برسند.

سیاوش وحدت خاطر نشان کرد: حقوق انتفاع از زمین در این مناطق پس از یکسال نیز به صورت اقساط ۳۶ ماهه دریافت می شود تا مشکلی برای واحد صنعتی ایجاد نگردد.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت: با توجه به اهمیت تولید و اشتغال در سال اقتصاد مقاومتی و تاکید معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران بر فعال سازی شهرکها و نواحی صنعتی غیرتقاضا محور این تصمیم در شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گرفته شد.

سیاوش وحدت افزود: نواحی صنعتی استان خراسان شمالی با امکانات زیربنایی مناسب مکان بسیار خوبی برای استقرار صنایع تکمیلی کشاورزی هستند.

وی به حمایت فرمانداران در جذب سرمایه گذار صنعتی تاکید کرد و ادامه داد: تمامی مسئولین استانی و شهرستانی مرتبط با بخش صنعت بخصوص فرمانداران در شهرستانها باید در جهت جذب سرمایه گذار صنعتی به شهرکها و نواحی صنعتی همت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.