زاهدان- فرماندار زاهدان گفت: در راستای دسترسی بهتر و آسان تر شهروندان به تهیه دام زنده در عید قربان، اداره جهاد کشاورزی شهرستان مکلف است به تعداد نیاز در هر مرکز توزیع دام، دام زنده در اختیار شهروندان قرار دهد.

عرضه دام زنده در سطح شهر زاهدان ساماندهی می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری،  مجتبی خانجانی در جلسه کارگروه ساماندهی عرضه دام سبک و سنگین که با حضور مسولان ادارات ذیربط برگزار شد، بر توزیع دام در مراکز تعیین شده در سطح شهر تاکید کرد.

وی در این جلسه به شهرداری زاهدان دستور داد: چهار محل در مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب شهر جهت عرضه دام در ایام عید سعید قربان مشخص و مجوزهایی لازم را نیز در این خصوص از اداره بهداشت دریافت کند.

فرماندار با اشاره به عرضه دام به صورت بهداشتی و نامحدود در این مراکز افزود: در راستای دسترسی بهتر و آسان تر شهروندان به تهیه دام زنده، اداره جهاد کشاورزی شهرستان مکلف است به تعداد نیاز در هر مرکز توزیع دام، دام زنده در اختیار شهروندان قرار دهد.

فرماندار تاکید کرد: در راستای جلوگیری از ورود دام قاچاق به شهر، نیروی انتظامی و سازمان تعزیرات حکومتی می بایست با خودروهای حمل دامی که بیش از سه راس دام جابجا می کنند و یا در حال عرضه دام در خارج از شبکه توزیع باشند به جد بر خورد کند و نیروی انتظامی دامها عرضه شده در خارج از این شبکه توزیع را به مراکز مشخص شده هدایت می کند.

فرماندار در پایان خاطر نشان کرد: بعد از تکمیل چرخه توزیع دام به صورت بهداشتی، نحوه فعالیت چهار مرکز عرضه و همچنین چگونگی برخورد و کنترل دام های قاچاق و خارج از شبکه توزیع، توسط نیروی انتظامی و یا تعزیرات حکومتی به اطلاع شهروندان فهیم زاهدانی خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.