بررسی‌ها نشان می‌دهد حوادث قاره آسیا نسبت به آفریقا ۴۰ درصد بیشتر شده است و بیشترین مرگ و میر حوادث به این قاره اختصاص دارد.

یک آمار «بد» آسیایی‌

به گزارش قدس آنلاین، نشست «همگرایی منطقه جنوب آسیا» به میزبانی جمعیت هلال‌احمر ایران و با شرکت نمایندگان ۸ جمعیت ملی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر فردا در مجتمع دارویی – درمانی هلال برگزار می‌شود.

نشست «همگرایی منطقه جنوب آسیا» در اصل نشستی تخصصی  به منظور شناسایی مشکلات و موقعیت‌های بشردوستانه جدی در منطقه جنوب آسیا به عنوان یکی از مناطقی است که بالاترین میزان حوادث را به خود اختصاص داده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد حوادث قاره آسیا نسبت به آفریقا ۴۰ درصد بیشتر بوده و بیشترین مرگ و میر حوادث به این قاره اختصاص دارد.

این نشست به دنبال یافتن راهکارهایی با همکاری سایر جمعیت‌های ملی شرکت کننده است تا نتایج حاصل از این همگرایی در همایش RC۲ (کنفرانس نشست همگرایی جهانی) که ۹ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۸ آبان) در ترکیه برگزار می‌شود؛ مورد بررسی قرار گیرد.

این نشست با حضور دکتر سید امیرمحسن ضیائی - رئیس جمعیت هلال احمر، مسئولان و مدیران ستادی جمعیت هلال احمر و برخی سازمان‌های بشردوستانه بین المللی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.