شهرکرد-رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: پنج هزار و ۲۸۲ میلیارد تومان از معوقات و پاداش ایثارگرانی که از سال ۷۶ تا ۹۴ بلاتکلیف بود سال گذشته پرداخت شد.

۵ هزار میلیارد تومان از معوقات پاداش ایثارگران پرداخت شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی محلاتی ظهر دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ۱۴۶خانواده دارای پنج‌شهید، ۱۸۱ خانواده دارای چهار شهید، ۶۳۹ خانواده دارای سه‌ شهید و همچنین هفت‌ هزار و ۷۸۰ خانواده دارای دو شهید در سطح کشور وجود دارد.

وی در ادامه افزود: در سراسر کشور ۱۹ هزار و ۶۲۰ گلزار شهدا وجود دارد که ساماندهی گلزار در دستور قرار دارد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خاطر نشان کرد: ۱۰ هزار و ۸۷۰ شهید از خانواده‌های اهل سنت و ۱۱۰ شهید از خانواده های مسیحی در کشور جان خود را در راه اسلام فدا کرده اند.

حجت الاسلام شهیدی محلاتی تصریح کرد: ۲۸۴ گلزار شهدا در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که ۵۰ درصد از این گلزارها ساماندهی شده که مابقی نیز در دست اقدام می باشند.

وی افزود: ۶۳ هزار نفر از خانواده ایثارگران در سطح کشور متقاضی کار هستند و همچنین نرخ بیکاری در بنیاد شهید ۴.۵ درصد است که کاهش چشمگیری داشته است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور عنوان کرد: سالانه ۱۰۰ هزار فقره وام مسکن به خانواده ایثارگران پرداخت می‌شود.

حجت الاسلام شهیدی محلاتی بیان کرد: پنج هزار و ۲۸۲ میلیارد تومان از معوقات و پاداش ایثارگرانی که از سال ۷۶ تا ۹۴ بلاتکلیف بود سال گذشته پرداخت شد.

وی با بیان اینکه سه میلیون و ۳۰۰ نفر تحت پوشش بنیاد شهید هستند عنوان کرد: در سطح کشور ۲۲۵ هزار شهید ۵۶۵ هزار جانباز و ۴۲ هزار آزاده در سطح کشور وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.